Loudness | Akan Melancarkan album baru " The Sun Will Rise Again"



Kumpulan lagenda Heavy Metal dari jepun LOUDNESS akan meriliskan album studio terbaru mereka, yang bertajuk ""The Sun Will Rise Again" " , pada 4 Jun 2014.

Dalam temu bual pada tahun 2012 dengan Examiner.com , penyanyi LOUDNESS iaitu Minoru Niihara menyatakan tentang proses penulisan lagu kumpulan itu : "Kami perlu konsep asas dan idea untuk lagu-lagu dalam Bahasa Jepun dan menterjemahkannya ke dalam bahasa Inggeris, kami bekerjasama dengan penulis lagu berbahasa Inggeris . .  penulis lagu akan membaca lirik dan merakam kita untuk sebutan dan intonasi. Kami mendengar berulang untuk menguasai bahasa mereka . Ia mengambil masa,. Menghafal lagu-lagu untuk persembahan secara langsung adalah sama dalam bahasa Inggeris dan Jepun. "Beliau menambah: " Perkara yang paling sukar adalah sebutan bahasa Inggeris saya mempunyai loghat berat dan tidak yang besar, tetapi itu adalah jenis tanda tangan saya , saya rasa Untuk membuatnya lebih mudah , saya hanya perlu berlatih Persembahan di atas pentas selama ini. . . memberikan saya sikap tenang dan keyakinan diri. "Ditanya mengenai LOUDNESS ' drummer semasa Masayuki Suzuki , yang menggantikan mendiang Munetaka Higuchi yang meningal dunia pada 2008, Niihara berkata: "Nama gelaran beliau ialah Ampan, Akira [ Takasaki , gitar ] bersama dengan Ampan di Sapporo dan mengatakan dia adalah . ' Lelaki kami dan membawa dia ke Tokyo untuk melakukan uji bakat . [ Bass ] Masayoshi [ Yamashita ] dan saya tidak pernah mendengar dia atau melihat dia melaksanakan sebelum dia datang ke Tokyo dengan Akira . saya suka gaya bermain yang berkuasa sekali saya nampak dia di uji bakat dan juga mengasihi hakikat bahawa ia adalah sangat berbeza daripada ini Munetaka . Kerana Munetaka adalah seperti pemain drum yang besar , saya memahami bahawa Ampan sentiasa di bawah tekanan daripada berbanding dengan dia, tetapi saya percaya beliau adalah yang terbaik pada apa yang dilakukannya dan merupakan pemain drum yang indah. "Beliau menambah: " Sebelum menyertai LOUDNESS , [ Ampan ] bekerja sebagai penerbit muzik dan telah menulis banyak lagu-lagu dalam pelbagai gaya Dia sudah menulis pelbagai lagu dari menggelepar logam untuk balada indah untuk band ini Juga, sebagai pemain drum  dia . . membawa band ini alur baru. Selepas lulus mengantikan Munetaka itu , beliau bermain drum dengan nafas baru kepada LOUDNESS . double bass beliau mempunyai kuasa yang merosakkan. Kami amat bertuah kerana telah menemui beliau. " 


The Sun Will Rise Again | video Teaser.

KOMENTAR