CINDERELLA: 'Stripped' Live Album Datang Mei ini.


Collectors Dream Rekod telah menetapkan tarikh keluaran album live 16 Mei untuk CINDERELLA itu "Stripped". Dirakam secara langsung sepanjang dua malam - pada Oktober 2-3, 1998 - di Key Club di Hollywood, California semasa "Unfished Business" tour, didalam calera terdiri daripada 14 hard-rockin 'dan trek berasaskan blues; dimasukkan sebagai bonus dua lagu direkodkan live pada tahun 1991.
 
Dalam temu bual September 2013 dengan Syracuse Music Examiner, bersama penyanyi CINDERELLA  Tom Keifer ditanya adakah terdapat sebarang rancangan untuk band ini untuk merekod sebuah album studio baru. "Baiklah, kita sudah berhenti," katanya. "Ia bukan kerana kekurangan keinginan dari pihak kami, saya selalu berkata, tetapi ia mendapat menjadi keadaan yang betul. Kami telah ditipu oleh syarikat rakaman beberapa kali dan yang meninggalkan rasa buruk dalam mulut kami apabila kita telah meletakkan banyak kerja di dalamnyasebab itu la mengapa saya membuat keputusan untuk menghasilkan [solo] album bebas saya . saya membuat apa yang saya mahu dan kemudian saya mencari label yang suka apa yang saya buat dan kami mendapati label besar yang telah menakjubkan menyokong album ini. "
 
 Dia meneruskan: "Dari perspektif syarikat rakaman, jika mereka akan melabur sekumpulan wang untuk membuat rekod, kita tidak tahu apa yang rekod ini akan menjadi, Jadi pada hari ini kerana usia dan dana yang terhad, . daripada cetak rompak muzik, syarikat rakaman tidak mempunyai sumber-sumber yang sama bahawa mereka digunakan untuk  Melangkah di dalam dan membayar untuk rekod dan kemudian bertanggungjawab untuk semua pemasaran juga ... Ia hanya masuk akal kepada saya untuk membuat rekod yang saya mahu   dan mencari label yang mendengar kepada produk siap  Dan semakin banyak orang yang melakukannya dengan cara ini. "
 

 "Stripped" track listing:
01. The More Things Change
02. Push Push
03. Gypsy Road
04. Fallin Apart At The Seams
05. Heartbreak Station
06. The Last Mile
07. Shelter Me
08. Coming Home
09. Hot And Bothered
10. Nightsongs
11. Nobody's Fool
12. Somebody Save Me
13. Shake Me
14. Don't Know What You Got
15. Sick For The Cure (bonus track)
16. Make Your Own Way (bonus track)


KOMENTAR